7 Eylül 2010 Salı

A Yard of Sale Pazar

















Yurt dışında bir çok yerde yapılan, kurulan bu pazar benim çok hoşuma gitti.Genellikle ara caddelerde, çıkmaz sokaklarda her ay kurulan bu pazar modanın asıl çıkış noktası olarakda geçiyor.Adından da anlaşılacağı gibi bahçe -avlu satışı denilen bu olayın amacı tasarımcıların, stilistlerin kendi yaptıkları ve daha önceden giydikleri aslında tam anlamıyla retro ve vintage tarzı, içlerinde 60lar,70ler ve 80ler gibi dönemlere ait ürünlerden bolca (hani bizim ülkemizde bulmakda zorlandığımız ) var.Türkiye'de de buna örnek olabilecek EceSükan'nın butiği var ve taksimde byRetro var.Bu gibi girişimleri Türkiye'de de görmekden eminim bir çok kişi mutlu olacaktır.

2 yorum:

We are the Hippies dedi ki...

Yıllardan beri hep bunu arzuluyorum ben de... Bazı filmlerde böyle sahneler olur "ah burada da olsa" derim ben... Kesinlikle olmalı bence... =)

Onur Çiçek dedi ki...

kesinlklee ama yok yok yoook işde napalımm en sonunda ben açıcm yani böle bi sokak gerckdn bnm hayalimm bu