8 Ekim 2010 Cuma

Elie Tahari Spring Summer 2011

Elie Tahari mono butik açılışı için 14 Ekim'de İstanbul'a geliyor.Demsa Grup bünyesine bağlı Brandroom Nişantaşı mağazasının içinde mono butik olarak açılacak.


Bu açılış kokteyline katılmak ve Elie Tahari ile tanışmak isteyenler 14 Ekim saat 19.00'da Nişantaşı Brandroom mağazasına gelebilirler.Şimdiden artık ajandalarınıza not mu alırsınız, takvimde 14'ü daire içine mi alırsınız bilemem. :)

Gelecekler ve gelmek isteyenler yorumlarınızı bekliyorum.

İranlı, Yahudi bir çiftin en büyük oğlu. Anne babası boşanınca, İsrail’de yetimhanede büyüyor. 19 yaşına basınca yetimhaneden çıkıp, soluğu Amerika’da alıyor. Gündüz elektrik teknisyeni, gece tezgâhtar olarak çalışırken bir anda moda dünyası ile yakınlaşıyor.

Elie Tahari şimdi toplam 40 ülkede, Amerika’da 600 noktada satılan markası ile gurur duyuyor. 2010’da.Elie Tahari, ''Demsa Group ile beraber açacağımız mono butik mağazamız için gelmeyi planlıyorum. Böylece Harvey Nichols İstanbul’da satılan
koleksiyonumuza ilave olarak, koleksiyonlarımızı daha güçlü bir şekilde Türk kadınlarının beğenisine sunabileceğiz. Ayrıca yine Demsa Group bünyesinde, bulunan Brandroom mağazalarında da corner’larımız olacak. Bence Türkiye inanılmaz bir yer, çok zengin ve enteresan bir kültüre sahip. İstanbul’u, Boğaz’ı ve Bodrum’u görmek istiyorum''açıklamasınıda yaptı.












































6 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

alışkanlık yaptı bu bende tabi ki geliyorum :))

Onur Çiçek dedi ki...

:)) yapsnn tabii daha sırada Salvator Ferragamo var :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

ben gelirim bir mani çıkmazsa bol bol konuşuruz :)
Ben izninle siyah deri eteğe göz koyuyorum :)

Onur Çiçek dedi ki...

:)) koy tabii umarım bi aksilik çıkmaz :)

tuuced dedi ki...

::) hakkaten alışkanlık mı yaptı ne? :P

*STYLEBOOM* dedi ki...

her zaman elegan ama bu zerafetin icinde yepyeni kalan bir tasarimci, hayraniyiiiiz:)